Kjøpsbetingelser

 

PRISER

Alle priser er oppgitt i NOK og inklusiv mva. Vi tar forbehold mot eventuelle trykk- og skrivefeil.

 

BETALING

Vi samarbeider med Klarna og du kan velge mellom tre betalingsalternativ:

  • Faktura per 14 dager
  • Delbetaling
  • Kortbetaling med Visa/Mastercard

Vi tar ingen gebyrer uansett valg av betalingsmåte! For mer info om Klarna, se her: https://klarna.com/no/kjop-klarna

 

LEVERING

Vi sender din bestilling senest dagen etter vi mottar den (gjelder virkedager). Merk at det ved kjøp av GASP/BetterBodies kan ta 1-3 virkedager fra du bestiller til vi får sendt varene. Når ordren er levert mottar du en mail med sporingsnummer. Vær obs på at denne kan havne i spamboksen din! Vi benytter oss av Postens servicepakke og fremsendingstiden er mellom 1-5 virkedager, avhengig av hvor i landet du bor. Du vil få en epost og en sms fra Posten når pakken er klar for henting på ditt lokale postkontor. Vær derfor nøye ved utfylling av kontaktinfo. Vi sender kun til adresser i Norge.

 

FRAKT

Alle ordre sendes med Postens servicepakke og du betaler kun kr 59,- Ordre over kr 1 000,- sendes fraktfritt!

 

UAVHENTEDE PAKKER

Alle uavhentede pakker vil bli belastet kunden med kr 350,- for å dekke inn våre kostnader i forbindelse med kundens avtalebrudd. Vi sender sporingsnummer per mail når pakken er sendt, og Posten sender sms og epost når pakken er klar for henting på ditt postkontor. Vær derfor nøye ved utfylling av kontaktinfo. Det er kundens ansvar å følge opp forsendelsen sånn at den blir hentet før posten returnerer den. 

 

ANGRERETT

Du har etter angrerettloven 14 dagers angrefrist, men vi har utvidet den til 30 dager. Angrerettloven gir deg rett til å angre på ditt kjøp under forutsetning at du senest innen 14 dager (30 dager hos oss) etter mottak av leveransen, sender en mail til post@highwhey.no med en forklaring på forholdet, og/eller sender oss varen i retur. Om den 30. dagen havner på en lørdag, helligdag eller høytidsdag forlenges den til neste virkedag. Pakken skal deretter sendes oss innen 14 dager. Om den 14. dagen havner på en lørdag, helligdag eller høytidsdag forlenges den til neste virkedag. Du må vedlegge utfylt angreskjema. Angrerettskjema sendes i mail sammen med bekreftelse på at bestillingen din er sendt. Du velger selv om du vil ha annen vare eller pengene tilbake (inkludert eventuelle fraktkostnader for leveransen til deg). Tilbakebetaling skal finne sted innen fjorten dager etter at vi mottar produktet fra deg eller henteseddel er stilt til vår rådighet. Vi tar ikke imot postoppkrav eller rekommanderte sendinger. Returfrakt belastes forbruker og du står selv for transportrisikoen. Vi dekker ikke tap av pakker under transport og anbefaler en sendingsmetode med sporingsmuligheter. Angreretten gjelder ikke ved uavhentede pakker da forbruker selv skal stå for kostnader ved retur.

En vare som returneres grunnet benyttelse av angrerett skal kunne selges som ny. I praksis vil dette si at den må returneres i samme stand og mengde som da du mottok produktet, og slik du selv forventer at et nytt produkt skal leveres.

Følgende kriterier må overholdes:
Produktet og tilhørende tilbehør som er nødvendig for å bruke produktet, skal returneres i samme stand som da du mottok det.
Forsegling på kosttilskudd skal ikke være brutt.
Ellers forutsetter det at produktet med tilbehør ikke har blitt påført riper, slitasje, smuss / skitt, lukt eller andre synlige skader, for at krav om angrerett kan godkjennes.

Hvor dette ikke er overholdt, vil du ha mulighet til å dekke inn verditap, hvis ikke vil varen(e) bli sendt i retur.

Vi henviser videre til angrerettloven:

§ 25 Forbrukerens forpliktelser når angreretten brukes ved avtale om levering av varer 

 

REKLAMASJON

Før feil meldes til oss, bør kunden undersøke om feilen skyldes forhold på kundens side, feks. feilbestilling o.l. Dersom kunden kan godtgjøre at produktet avviker betydelig i forhold til vår beskrivelse, må kunden melde dette til oss slik at vi kan iverksette tiltak for avhjelp. Det gis ikke reklamasjon på varer med bakgrunn i kundens vurdering av smak, manglende resultater e.l. Alle kostilskudd som har brutt forsegling har derfor ingen reklamasjon så lenge det ikke kan påvises feil eller åpenbare mangler på produktet. 

 

BYTTING AV KLÆR

Hvis du ønsker å bytte klær pga feil bestilt størrelse sender du snarest en mail til post@highwhey.no med en forklaring på forholdet. Ved fjerning av merketags etc byttes ikke varen. Kunden betaler returfrakt og står selv for transportrisikoen. Oppkravspakker hentes ikke! Highwhey spanderer frakten på den byttede varen ut til kunden.


AVHJELP

Highwhey skal snarest mulig etter å ha blitt kjent med en mangel ved produktet levert av oss, iverksette tiltak for å rette på mangelen. Hvis kunden på eget initiativ iverksetter tiltak for å utbedre mangelen ut over det som måtte være avtalt med oss, vil ikke Highwhey betale disse utgiftene. Kunden mister sin rett til å gjøre en mangel gjeldende dersom han ikke gir Highwhey melding innen rimelig tid etter at han oppdaget eller burde oppdaget mangelen.

 

ALDERSGRENSE 18 ÅR

Ved kort- og kredittkjøp må vedkommende i følge norsk lovgivning ha fyllt 18 år.

 

HIGHWHEY.no © 2017 | Powered by Mystore